reklama sklepu internetowego

Jak promować sklep internetowy – pozycjonowanie?

Udało się. Założyłeś swój własny sklep internetowy, lecz pomimo wcześniejszych optymistycznych założeń, kolejne zamówienie nie pojawiają się, jak przysłowiowe grzyby po deszczu. Problem może leżeć po niewłaściwej promocji sklepu. Zatem jak promować sklep internetowy, aby osiągać zamierzone cele sprzedażowe? Sprawdźmy.

Nie ulotki, a pozycjonowanie

Promocja sklepu internetowego przebiega na zupełnie innej płaszczyźnie, i za pomocą zupełnie innych narzędzi, niż w przypadku tego stacjonarnego. Gdy w sklepie stacjonarnym sięgaliśmy po ulotki i zachęcaliśmy do zawitania w naszej siedzibie, tak dla sklepu internetowego siedzibą jest nasza strona internetowa, lecz ta nie może być skutecznie wypromowana za pomocą papierowych ulotek.

Aby nasz sklep internetowy przynosił zyski, a klienci chętnie składali zamówienia, musimy zadbać o to by nasz sklep był widoczny dla przeciętnego użytkownika internetu. Z pomocą przyjdzie nam tutaj pozycjonowanie.

Optymalizacja i pozycjonowanie – na czym polega?

W pierwszej kolejności sklep internetowy, który zostaje oddany w ręce specjalisty, zostaje zoptymalizowany dla zarówno użytkownika, jak i łatwiejszego wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. W ramach optymalizacji witryny zawiera się również dobry adres strony – który może zawierać również słowa kluczowe – a także dobrze skonstruowane opisy.

W ramach pozycjonowania specjaliści pracują nad podwyższeniem pozycji strony w wyszukiwarce – w wynikach organicznych – a także mogą zaproponować działania, które mogą podnieść skuteczność tych pierwszych. Chodzi oczywiście o reklamę PPC, czyli np. AdSense.

Jeśli chcesz poznać więcej sposobów promocji sklepu internetowego, sprawdź:
http://blog.sky-shop.pl/jak-skutecznie-promowac-sklep-internetowy/

 

 

Dodaj komentarz