plan sprzedaży

Porównywarki cen. Jak wykorzystać je jako narzędzie promocji?

Klienci szukając atrakcyjnych ofert sprzedaży w sieci, bardzo często korzystają z porównywarek cen – warto o tym pamiętać, prowadząc sklep internetowy i wykorzystać to narzędzie w celach promocyjnych. Jak to zrobić i dlaczego promowanie produktów w porównywarkach cenowych jest tak skuteczne? Przedstawiamy najważniejsze informacje na temat tego aspektu prowadzenia sprzedaży online.

Rosnąca popularność porównywarek cen

Dlaczego klienci tak chętnie korzystają z porównywarek? Robiąc zakupy w internecie, większość z nas chce oszczędzić. Szukamy więc sklepu, który zaoferuje nam najatrakcyjniejszą cenę za ten sam produkt. Gdybyśmy mieli przeszukiwać wszystkie platformy sprzedażowe ręcznie, stracilibyśmy mnóstwo czasu – to dlatego klienci wybierają porównywarki cen, które za nich analizują oferty e-sklepów, podsuwając im najtańsze rozwiązania.

Jak wykorzystać porównywarki cen do promocji e-sklepu?

Jeśli prowadzimy sprzedaż internetową, warto pamiętać o porównywarkach cen. To ważny kanał promocyjny, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Jak to działa? Jeżeli chcesz, żeby Twoje produkty zostały dodane do bazy, najczęściej musisz wykupić abonament i dodatkowo zapłacić za każde kliknięcie na ofertę Twojego sklepu.

Zintegrowane porównywarki cen – dobry pomysł?

Nowością oferowaną między innymi przez platformę sklepową sky-shop.pl jest integracja sklepu z porównywarkami cen – dzięki temu rozwiązaniu w bardzo łatwy sposób możemy zapewnić swojemu sklepowi połączenie z popularnym serwisami porównującymi ceny, a tym samym zyskać dodatkowe kanały promocji i pozyskać nowych klientów, którzy będą zainteresowani zakupami w naszym sklepie.

Dodaj komentarz